Saturday, March 8, 2014

#PRAY FOR MH 370

SALAM 
Sudah hampir 24jam tiada lagi berita sah yang menyatakan pesawat mh370 ditemui
teruskan berdoa untuk MH370,semoga semua penumpang,anak anak kapal, kapten dilindungi olehNYa
sesungguhnya 
Maha Maha Berkuasa

 walaupun hampir 5tahun meninggalkan keluarga MH, saya juga turut bersimpati dan sedih dengan kejadiaan yg berlaku. kepada semua diluar sana, jangan ada yg membuat sebarang spekulasi tanpa maklumat yang sahih. kita terus berdoa semoga mh370 dilindungi

 on behalf of Malaysia Airlines familys i wish sorry and inconvenience cause to all



PRAY FOR MH370
semoga semua nya dilindungi
Doa buat semua
LOVE Malaysia Airlines
........................xoxo..........................

Saturday, January 25, 2014

DUA ribu EMPAT belas DAH pun BERMULA

alhamdulilllah
............................................
praise to ALLAH
...............................................
2 0 1 4
.............................

 2014 tahun ke 3 mengajar di bumi sarawak. alhamdulillah di panjangkan usia dan diberi kesihatan untuk terus terbang dan menjadi pendidik demi untuk agama bangsa dan negara 
just mukadimmah untuk JANUARY 2014


 mencari ketenangan,menjiwai peranan, menepati pesanana janji juga saranan,
Alhamdulillah atas kurniaan rezeqi,moga tidak leka dalam perjalanan ini
ku pasrah ku akur
syukur
xoxo

Friday, December 20, 2013

MAJLIS TAHLIL,BACAAN YAASIN DAN KESYUKURAN

asslaamulaikum dan salam 1malaysia.wah skema gituh!!
alhamdulillah
selesai juga mjlis bcaan yaasin kat umah family tersyg.Majlis disempurkan oleh makcik makcik kg seberang pekan,Baling. kumpulan ini selalu mengadakan mjlis bacaan yaasin, tahlil, majlis beredoi dan sbg.my mum juga salah seorg team diorg ni.so ptg kHamis kelmarin,kat umah sy pulak mjlis sebegini utk arwah abah,semoga abah tenang disana, majlis utk kesejahteraan family dan mjlis kesyukuran sebab siap sudah renovate umah. syukur ats apa yg diberikan kepada keluarga. ya allah terima kasih ats rezeqi yg diberikan.
selepas selesai majlis ada sedikit jamuan utk tetamu. rezeqi lagi sbb byk juadah tmbhan ada jiran jiran dan saudara tumpang buat kenduri sekali

 bihun goreng cooked by maksu


 laksa Terbaik oleh my love mumy

 kawan mak bagi ni .terima kasih .ketayap

 agaq agaq gula merhahhh


 seri muka.awsome.sedap.nice


 lompang.sponsored by mak mentua adik.sedap gila!

alamdulillah ,majlis berjalan dengan jayanya.terima kasih kepada semua 

MY BELOVED MUMY N SISTA
love you all
..........xoxo..........

Sunday, December 15, 2013

The Fabolous 2FANTASTIK SMKBELADIN 2013

salam Fantastik buat semua
tudiaaaaaaaaaaaaa!! ni la sepanjang setahun jadi cikgu tingkatan depa ni
2F kira pelajar kelas no 1 ada 26 orang ja anak anak saya ni
setelah setahun dengan depa ni mcm mcm  perangai,karenah, itu ini dan mcm mcm.
so dah boleh kenal sokrg sokrg mcm mana
sepanjang jadi guru tingkatn dengan diorg ni , byk juga komitmen yg telah diorg bagi
paling best tingkatan 2F menang byk jugak pertandingan antara kelas

 tudiaaa tengok depa ni sronokkkkkkkkk dpt JUARA!!
juara ni lebih 5kali kelas kami menang pertandingan keceriaan dan kebersihan.alhamdulillah berkat kerjasama yang mereka berikan. oleh itu harap naik Tingakatn 3 nnti mereka boleh kekalkan attitude yg sama utk terus menjadi pelajar yg pentingkan kebersihan


 kelas ni lelaki 7 org je.semua dlm gambar tu kecuali syamsul.
dari kiri: izuan merangkap KTingkatan,kusairi pelajar yg baru masuk tahun ni..then azrizal..naqiudiin..awg..ezzaidie

 papan kenyataan kelas 

 pintu masuk kelas

 sudut matapelajaran di bahagian belakang

 dinding sebelah kiri

pintu masuk kelas

future wall bahagian hadapan

kenangan ramah tamah
TINGKATAN 2F 
MENANG BOOTH TERBAIK

kelas KHB tajuk penyediaan makanan

 kumpulan masing masing menyajikan makanan


 the boys 2F



 presentation kumpulan

 masing masing dok tayang lesung batu:)
mcm comeljer????comel ke?

 izuan selalu tolong cikgu dia
semoga sukses selalu!

 dia lagi....ni program kutip smpah sebiru jalan kaki.sekali lagi kelas 2F menang utk sampah terbanyak yg berjaya di kutip sekitar kampung Beladin.Tahniah!!
apa yg penting Kerjasama

ALL OF THEM!!!
BELOVED STUDENT 2FANTASTIK


 kenangan Ramadhan ya karim
bulan puasa ni sebelum pulang cuti hari raya

semua pelajar harian
rajin rajin belaka dan ringan tulang kalu minta tolong
keep it up gurls



semoga berjaya dunia dan akhirat semua
jadilah pelajar yang bersahsiah tinggi dan cemerlang akademik
seimbangkan juga kegiatan kokurikum
libatkan diri dalam apa jua kegiatan yg dianjurkan oleh pihak sekolah
jaga diri,hiasi peribadi,jangan lupa diri, ingat Allah dan jgn tinggal solat
selamat maju jaya

XOXOmrhusniXOXO
ampun maaf sepanjang setahun bersama kalian
xoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxox

Thursday, December 12, 2013

WALIMATULURUS!!!

SALAM RAIKAN CINTA
assalamualaikum dan salam manis 
pagi pagi jumaat nan indah ni,lepas mengemas tak dak buat buka laptop belek belek pic walimatulurus kawan kwan, so mengisi masa lapang sblm nkp solat jumaat mai kita edit tgk pic pic kwin kawan saya
hehe !!mesti dok tanya kan...YOU BILA LAGI? cepu mas sgt soklaan kannnnn

 ijoe dan pasangan
ijoe kawan masa sekolah rendah lgi ni

 kawan kawan skolah rendah..widad..dilla..

selamat pengantin baru
semoga bahagia ke akhir hayat

 tahniah Ramiza dan pasangan Yusman. awal smpai umah kenduri ramiza ni kat pokok sena,pengantin lelaki xsampai lgi.dan pengantin lelaki coursemate kami juga. masa bila depa dok bercinta pun tak tau aih..
tahniah buat Ramiza dan Yusman
semoga bahagia ke jannah
depa dua ni kwan UPsi, courmate


 tarikh yang sama dengan pasangan Ramiza dan Yusman. Tahniah buat Crah dan pasangan shaiful
SELAMAT PENGANTIN BARU


 raikan cinta

 guess books.some wish to crah and hubby

 kawan kawan yang turut hadir memeriahkan majlis, husna, ct dan adik liza
bermula lah pra reunion 
jumpa kwn kwn masa belajar di Upsi, courmate semua nya ni
masing masing dah mengajar ada yg kat kl,johor,sarwak, n9


 chit chat yamm..una..ct

 shikin

 ct

 say cheeeseeeeeeeeeeeee!!

 pengantin diapit oleh kwn kwn MUNIR dan Yamm.. pasangan courmate jugak
tahniah Yam dah pregnant..xlama lagi dh dpt baby

 yani..BFF crah ni merngkap BFF cik onie jugak
cik onie bg adik adik kwin dlu.my turn will b update soon k
jgn risau nnti cik onie bagi kad
hehehehehehe

tahniah sekali lagi buat semua yang telah mendirikan rumah tangga. selamat pengantin baru!! semoga berbahagia ke akhir nya.
SEMOGA ALLAH MEMBERKATIMU DAN MELETAKKAN KEBERKATAN KE ATASMY SERTA MENGHIMPUNKAN KEDUA KAMU DALAM KEBERKATAN
................XOXOXO...................