Friday, November 26, 2010

RaYa HaJi MomenT




caca..danial..nini..nana
mumy with them
suke budak-budak posiNg..cm cik onie diorg ler...

rayA aJI biasa-Biasa jER..nana NIni cAca N danIal jadI modeL cik Onie dia..hehe saJEr soH depa NI posiNG-posINg..naK ilaNGkan BOriNG dOK umaH
mylove Sis Pun nak Jugakk posIng..
i tUkaNg amIk gambaR jer..hehe
about raya haji tahun ni..hurmmm biasa2 ajer..1st day mak wat laKsa..lemaNg ketUpat tempaH ajer..rendanG dagIng n ayaM tetaP ada tuk Org daTang beraya,raya haJI kalI ni 1st Time tanPa abaH tercInta..alfatehah tuk abahH.smOga amaN d sana..maLam raya saYU jer dgr takbir raya..pasTu raYa haJi kan banYk dagIng..sgT rindUkan suara abaH..yelaH abaH suke maKn sup tulaNG..kalU dia ada suRe maK masaKn tuK aBah.tetiBa

kenangan bersama arwah menjelma..tiada lagi riuh rendah di dapur.. bising sbb abah suka makan byk daging..suka makan byk lemang..mak marah sbb abah ada high bp..jantung weak...tapi sekarang mak masak byk rendang daging..byk lemang...tp siapa yg nak habiskan???hurmmm sedeyyyy..mak..kak eda..kak lina..kak yati n isha b strong k..kita kena teruskan hiduP ni walaUpun abaH dah xder..wTeVEr peoPle wanT to saY we JusT go for IT..lOVE u...



No comments: