Thursday, December 12, 2013

WALIMATULURUS!!!

SALAM RAIKAN CINTA
assalamualaikum dan salam manis 
pagi pagi jumaat nan indah ni,lepas mengemas tak dak buat buka laptop belek belek pic walimatulurus kawan kwan, so mengisi masa lapang sblm nkp solat jumaat mai kita edit tgk pic pic kwin kawan saya
hehe !!mesti dok tanya kan...YOU BILA LAGI? cepu mas sgt soklaan kannnnn

 ijoe dan pasangan
ijoe kawan masa sekolah rendah lgi ni

 kawan kawan skolah rendah..widad..dilla..

selamat pengantin baru
semoga bahagia ke akhir hayat

 tahniah Ramiza dan pasangan Yusman. awal smpai umah kenduri ramiza ni kat pokok sena,pengantin lelaki xsampai lgi.dan pengantin lelaki coursemate kami juga. masa bila depa dok bercinta pun tak tau aih..
tahniah buat Ramiza dan Yusman
semoga bahagia ke jannah
depa dua ni kwan UPsi, courmate


 tarikh yang sama dengan pasangan Ramiza dan Yusman. Tahniah buat Crah dan pasangan shaiful
SELAMAT PENGANTIN BARU


 raikan cinta

 guess books.some wish to crah and hubby

 kawan kawan yang turut hadir memeriahkan majlis, husna, ct dan adik liza
bermula lah pra reunion 
jumpa kwn kwn masa belajar di Upsi, courmate semua nya ni
masing masing dah mengajar ada yg kat kl,johor,sarwak, n9


 chit chat yamm..una..ct

 shikin

 ct

 say cheeeseeeeeeeeeeeee!!

 pengantin diapit oleh kwn kwn MUNIR dan Yamm.. pasangan courmate jugak
tahniah Yam dah pregnant..xlama lagi dh dpt baby

 yani..BFF crah ni merngkap BFF cik onie jugak
cik onie bg adik adik kwin dlu.my turn will b update soon k
jgn risau nnti cik onie bagi kad
hehehehehehe

tahniah sekali lagi buat semua yang telah mendirikan rumah tangga. selamat pengantin baru!! semoga berbahagia ke akhir nya.
SEMOGA ALLAH MEMBERKATIMU DAN MELETAKKAN KEBERKATAN KE ATASMY SERTA MENGHIMPUNKAN KEDUA KAMU DALAM KEBERKATAN
................XOXOXO...................

No comments: