Saturday, September 8, 2012

KENA SERBUuuuu

 Terima kasih CIKG ROSLI, iaitu PK ko kurikulum skolah kami. jemputan open house kat umah nye, kg hilir,Beladin. sangat frendly family cikgu rosli.dan paling BEST makanan sangat banyak dan sedap.terima kasih kepada keluarga cikgu rosli sudi jemput kami cikgu cikgu SMK BELADIN
menu yg ado nnti ushar ushar pic kat bawah ni erk


 limau kasturi :) makan ngn laksa sarawak.nyaman!

 apakah??? ketupat dan lemang uolsss

 pelbagai untuk dicicah dgn lemang dan ketupat. gulai ayam, daging masak itam, ayamg masak merah


 bihun goreng dan sebelah spagethi balognese

 kek lapis,kek lumut,kek lembab,semua hado...kek lapis adalah wajib!

 rojak buah pun ada. appertizer tu. huhu byk kannnn rezeqie....




 family potraite
hehe satu lagi pujian kepada seni dan hiasan dalaman umah
sgt cantik dan kemas


 cikgu cikgu datang memeriahkan suasana


 antara cikgu cikgu SMK BELADIN yg datang

 sebelah itu cikgu Rosli
terima kasih ats jemputan 

antara tetamu yg hadir
semoga dimurahkan rezeqie cikgu Rosli dan keluarga
kat sarawak ni pun meriah kalu musim raya
.............................................................................................

3 comments:

faizal mohd said...

cantik nya rumah beliau.

ZWAN SABRI said...

agaknya kann.. bila cikgu sama cikgu beraya, apakah isu yang slalu dibincangkan?mesti pasai student.. kan? kan?

izz idraqie huznie said...

faizal.....tidak dinafikan memang cntikkk

zwan: sembang sembang mcm orang biasa jugak...hehe