Saturday, September 8, 2012

RAMAH TAMAH WALFAIZIE

jamuan dan sambutan aidilfitri SMK BELADIN
CERITERA ramah tamah bermula
bersemngat kc nk iron baju raya,tup tup masa tgh buat persiapan, pk ko kurikulum dtg jumpa kc.then dia ckp esok kita ada meeting.hah! tadaaaaa maknanya esok tu ialah hari jamuan raya kat skolah.tak pe, jd cikgu ni memang masa nye tak tentu. kena sentiasa bersedia. lepas dpt tahu xdpt nk beraya sakan dgn studnt kat sekolah, kc gtau anakanak murid kelas kc.kc sbg guru tingkatan 1D.ada yg ckp, kami pn xnak raya laa cikgu esok,masing masing ckp cikgu jgn pg meeting, sapa nk jaga kelas kita.mcm mcmdiorg ni. itu xde masalah, cikgu yg xde pegang guru tingkatan kan ley replace my pasrt.so minta tolong cikgu lain tgk tgk kan ting 1 dedikasi :) so pic pic ni sblm g meeting 830am ,kat SMK Pusa. meeting berkaitan dgn smbutan kemerdekaan prgkt Kuching.

bersama En.Shafie , PK HEM

anak anak 1 Dedikasi, ambil gambar sebelum g meeting.ada rezeqie nnti kita raya lagi skali dlm kelas. cikgu janji pakai baju raya erk:)

calon calon SPM 2012.  goodluck n all da best guys!

cikgu nita, ustazah sara dan cg husni


Sir Larrie with 1 F students. congatulation for winner booth terbaek

ezzaidie, 1F

Awang , 1F

juadah juadah..konsep portluck mengikut tingkatan masing masing

pulut panggang

kek lapis most popular cake in Sarawak

cg ari,cg kc, cg azmer, cg daros, cg fairul

1 dedikasi 

cikgu cikgu cantik dari sarawak
cg deandra,tecer step,cg marrie, tecer sam

cikgu cikgu ensom n macho ahak....jgn jeles
cg lan,cg gem,cg wan,cg kc,cg teik,cg,zul,cg razak


suke gila ini pic. semua ni cikgu PJPK.
cg lan, cg deandra,cg azimin,cg husni

sekian, ramah tamah SMK BELADIN
pic tak byk sebab kc dah g mesyuarat lepas itu.semoga tahun depan ada rezeqie dapat pakai baju raya.jumpa lagi tahun hadapan
dapat pengalaman baru smbutan raya kat sekolah baru,kwan baru,pelajar baru,makanan makanan baru.
happy..njoy..awsome
terbaekkkkkkkkkkkk SMK BELADIN


5 comments:

✿Lady Ainaa✿ said...

Oh my, totaly awesome!!!! meriah sgt siap buka booth lagi tu... serius, I miss my school's environment.. T^T

faizal mohd said...

kesian cekgu izz :)

izz idraqie huznie said...

ladyaina.......nice kann kann
faizal..cabaran cikgu cmtulaa..xde nye cikgu ni senang..hehe

faizal mohd said...

betul tu. berkorban apa saje dan bersiap sedia bila masa saje. :)

izz idraqie huznie said...

Yeaaa..we r pendidik anak bangsaku