Sunday, June 26, 2011

setiap kekecewaan akan datang kekuatan disebaliknya!!!





Sambil dengar lagu yuna….

Ini tidak adil tidak adil tidak adil…………………nape lak nk citer lagu yuna nih..hehe saje jer..nk citer td g workshop mylovely viva da masalah skit…lastweek dah pegi tmpat yang sama workshop sebelah petronas presint 16 tukar minyak hitam n filter aircond…..so minggu lak da msalah lagi..kena tukar breakpad then terus wat aligment n balancing. Hopefully pastni dah xde masalah lagi lah.huhu so moral of the story kalu pakai keta or snng citer transport sendiri ni kenalaaa get ready for maintenance ok.hehe tq nwar company me to workshop n tq to foreman yg ley laa bg compliment for a good service!!!



Mylove…so sweet….hehehe

Tayar bahagian depan sebelah kanan..kat sinilerr breakpad tu dh haus.so tukar new breakpad…

Balancing ke empat empat tayar

Alignment pun buat jugak..alang alang dh balancing wat je skali..pastu bayor jer laaaaaa

Bayor bayor bayor……………….huhuhuhu

alamak per lak gambr honda city ni..

saje je ni nk bg semangat keje sungguh sbb nk masuk minang cik honda city nih..

Kereta idaman…..insyallah lepas ni kita naik ni pulak k…heheJ

Kalau ada jodoh tak kemana..sabar itu indah..

selamat bekerja

epy weekdays

senyum selalu

................................................................

No comments: